site logo

תיקון דלתות בתל אביב

מומחיות של חברתנו היא לבצע תיקונים של דלתות מכל הסוגים ומערכות נעילה מסוגים שונים, ייעוץ והתקנה מנגנונים חדשים. אנחנו מגיעים לבית או למשרד לקוח בתל אביב או באזור והסביבה. אז אם קשה לכם לסגור את הדלת וכל בעיה אחרת קוראת ואתה ישר חושב לקנות דלת  אחד חדשה? תעצור! אנו כנראה נוכל לתקן אותה וזה כמובן יעלה לכם פחות כסף. לא צריך לחשוש וכן לבקש עזרה מקצועית ואנחנו נעזור לך.

מהיר ויסודי תיקון דלתות בתל אביב

הדלת היא השומרת על היקר לנו, מבטיחה את פרטיותנו, ואת בטחננו ובטחון רכושנו, כמה פעמים ביום אנו פותחים וסוגרים אותה? מעולם לא חשבנו על כך, אך גם לדלת שנות תפקוד קצובות, ולעתים חלות בה תקלות, מפתח שבור, צילינדר מחוספס וקשה או שובת לגמרי, משקוף שהתעקם וכדומה. כדי לפתור את הבעיות השונות שיכולות להיווצר בתפקוד הדלת, כדי להחזיר לנו כניסה ויציאה ללא בעיות, נעילה בטוחה ופתיחה קלה, כדאי להיעזר בשירותי תיקון דלתות. השירות נפוץ וקיים בכול עיר גדולה ושירות תיקון דלתות בתל אביב ניתן למצוא על ידי שירותי מנעולנים רבים ואיכותיים.

תיקון דלתות בתל אביב

על מנת למצוא את שירות תיקון הדלתות הדרוש לכם, כדאי לבין את הבעיה, האם פתרונה דרוש דחוף ומיידי, כמו במקרה בו ננעלתם מחוץ לבית או שאינכם יכולים לצאת, או שמדובר בבעיה מתפתחת שעתה עודנה קטנה אך צפויה להסתבך? במקרה הראשון כדאי להזמין שירות תיקון דלתות מיידי, לדוגמה, בהזמנת שירות תיקון דלתות בתל אביב כדאי לוודא ש מנעולן מכיר את רחובכם ויודע כיצד להגיע אליכם, וכדאי להעריך יחד אתו את זמן ההגעה. במקרה השני, מומלץ לערוך בירור מקדים, להכיר את טווח העלויות הצפויות, לשאול חברים וקרובים על מנעולן מומלץ ואז לפנות לשירות הנבחר.

שירות מהיר, חייגו עכשיו והזמינו מתקן דלתות בת"א.

חשוב לדעת שלא כול אדם יכול להיות מנעולן, דרושה הכשרה מקיפה בתחום, עמידה במבחנים שונים, ותעודת יושר מהמשטרה, לכן כדאי לבקש ולראות תעודת מנעולן מוסמך לפני תחילת השירות, ובסיומו לבקש קבלה שעליה פרטי מנעולן. מנעולן מקצועי יוכל לטפל בבעיית הדלת מבלי לעקם צירים, לפגוע בחזותה, או כול נזק אחר לסביבה, הוא מנוסה ומוכשר בעבודה נקודתית, מדויקת ויעילה. מנעולן הוא גם מקור לא נדלה לידע ואינפורמציה עבורכם בדבר המנעול הכדאי להחלפה, אופן תחזוק הדלת למען יאריכו ימייה ללא בעיות, ואמצעי הגנה שונים כמו אזעקות וכו'.

ישנם שירותי תיקון דלתות ומנעולנים הפועלים וזמינים 24 שעות ביממה, אחרים פועלים רק כרגיל, מומלץ לבחור בשירת שמתאים לבעיה שלכם על מנת לזכות בשירות מהיר לפתירת הבעיה של דלתכם.

אזור שירות נוסף שלנו >>> תיקון דלתות ברמת גן

 

למה לבחור בצדוק?

צדוק מנעולן עם ניסיון על למעלה מ-15 שנים. צדוק מומחה בכל סוגי הפריצות, תיקון דלתות מכל הסוגים, מומחה בין לאומי במיגון ומרצה בכיר מכללות ברחבי הארץ. 


מעבר לכך צדוק אדם הגון ויידע אתכם כלקוחות בסוג התקלה שלכם מבעוד מועד ובעלות התיקון ככה שלא תהיו "מופתעים" ממיר לא צפוי.

contact pic

רוצים שצדוק יחזור אליכם? השאירו פרטים