site logo

מתקין מצלמות אבטחה בראשון לציון

בעת האחרונה אנו עדים להחמרת תופעת הפריצות במדינת ישראל. עם התפתחותה הכלכלית של המדינה בעשור האחרון, החמירה תופעת הפשיעה במדינה.

הנתונים הסטטיסטיים מראים שבראשון לציון מספר הפריצות גדל משנה לשנה. אם בעבר היינו עדים לפריצות רק לאור יום, כיום הפריצות עלולות להתבצע במהלך כל שעות היממה.

לכן, משפחות רבות בוחרות למגן את בתיהם הפרטים במערכות אבטחה משוכללות.

מערכת אבטחה המותקנת על פי תכנון נכון הופכת את הבית למקום מאובטח במהלך כל שעות היממה. למערכת זו ישנם מספר יתרונות. ראשית, מערכת האבטחה הביתית מסוגלת לשמור על ביתכם מפני פורצים.

בנוסף, מערכת אבטחה ביתית יכולה לשמור על ילדיכם במידה ונאלצתם להשאיר אותם עם מטפל בזמן שאתם נמצאים בעבודה.

 

מתקין מצלמות אבטחה בראשון לציון

 

ממה מורכבת מערכת אבטחה מקיפה?

מערכת אבטחה מקיפה מורכבת ממספר מרכיבי אבטחה עיקריים:

  • לוח בקרה- ממנו מתבצעת השליטה במערכת האבטחה.
  • חיישני תנועה פנימיים וחיצוניים.
  • מצלמות אבטחה קוויות או אלחוטיות.
  • מערכת צפירה או אזעקה בדציבלים גבוהים.
 

התקנת מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה מהוות מרכיב עיקרי במערכת האבטחה הביתית שלנו. יש למצלמות האבטחה שימושים רבים כגון:

  • איתור פורצים פוטנציאליים- בעזרת מצלמות האבטחה ניתן לעקוב אחר אנשים חשודים המתצפתים על ביתנו ובכך לזהות פורצים פוטנציאליים.
 
  • תיעוד פריצות לבית- במידה וביתכם נפרץ, יהיה ניתן לתעד זאת באמצעות סרטוני הווידאו של מצלמות האבטחה. בעזרת הסרטונים הללו נוכל לעזור למשטרה לחקור את מקרה הפריצה, ואף להוביל ללכידת הפורצים. בנוסף, סרטוני מצלמות האבטחה יהיו לעזר גם במהלך הגשת התביעה לחברת הביטוח, תוכלו להוכיח באמצעותם שאכן בוצעה פריצה לביתכם.
 
  • הרתעת פורצים- מצלמות אבטחה חיצוניות עשויות להרתיע פורצים מלהתקרב אל הנכס שלכם, ובכך להגן על ביתכם.
 
  • שמירה על הורים מבוגרים או ילדים- אם יש לכם ילדים או הורים מבוגרים החיים בביתכם, ואתם משאירים אותם עם מטפל/ת במהלך שעות היום כשאתם בעבודה, מצלמות אבטחה יאפשרו לכם להשגיח עליהם מרחוק. תוכלו להתחבר למצלמות האבטחה דרך הטלפון הסלולרי שלכם ולראות בשידור חי מה מתרחש עמם.
 
 

מתקין מצלמות אבטחה בראשון

ישנן שתי אופציות: לבחור במתקין שיבצע עבורך התקנת מצלמות אבטחה או להתקין את המצלמות בעצמך. בכדי להתקין מערכת אבטחה בצורה נכונה, עליך להבין שהפרט החשוב ביותר בתהליך הוא התכנון.

אם אתה חושב שאין ביכולתך לתכנן בצורה נכונה את מערכת האבטחה בביתך. ההמלצה היא להזמין מתקין מצלמות אבטחה מקצועי.

אם בכל זאת אתה בוחר להתקין את מערכת האבטחה בכוחות עצמך, עליך להתחשב במספר גורמים.

ראשית, פרוס את שרטוטי הבית ותעריך מאיפה לדעתך עתידים הפורצים לנסות את מזלם. מקומות אידאליים למיקומי מצלמות האבטחה עשויים להיות בדלת היציאה ובכניסה לבית, ליד חלונות, ובמקומות בהם אתה מאחסן רכוש יקר ערך.

שנית, תכנן איזה סוג מצלמות אבטחה תרצה להתקין. אם מטרת המצלמות היא לשמור על ילדיך בזמן שאינך בבית, הבחירה המושלמת עבורך תהיה מצלמות נסתרות אלחוטיות המותקנות בפנים הבית.

 

אולי יעניין אותך גם:
קורס מצלמות אבטחה 

למה לבחור בצדוק?

צדוק מנעולן עם ניסיון על למעלה מ-15 שנים. צדוק מומחה בכל סוגי הפריצות, תיקון דלתות מכל הסוגים, מומחה בין לאומי במיגון ומרצה בכיר מכללות ברחבי הארץ. 


מעבר לכך צדוק אדם הגון ויידע אתכם כלקוחות בסוג התקלה שלכם מבעוד מועד ובעלות התיקון ככה שלא תהיו "מופתעים" ממיר לא צפוי.

contact pic

רוצים שצדוק יחזור אליכם? השאירו פרטים