site logo

פורץ בתל אביב

"צדוק מנעולים" מספק שירותים לכל סוגי דלתות והמנעולים! אנחנו נעזור לך לפתוח את כל המנעולים בכל דלת: מתכת, עץ או פלסטיק.
מאסטר שלנו מבצעה פתיחת דלתות ללא נזק,פתיחת הדלת תתבצע תוך 15 דקות לאחר השיחה. אנו עובדים בכל שעות היממה וזמינים מסביב לשעון! מקרה חירום עשוי להתרחש בכל עת של היום. לכן אנו עובדים 24 שעות.

פורץ בתל אביב מושיע מורשה

האם חשבתם פעם שתזדקקו לפורץ? אל דאגה, פורץ מורשה וחוקי, מטרתו, לחלצכם בשעת צרה, בה המנעול מסרב להיפתח, נשכח הקוד או אבד המפתח, ועתה אתם רחוקים מרחק מתסכל ממה שהתרגלתם לפתוח מבלי לתת עליו את הדעת. פורץ חוקי הוא איש מקצוע שלמד והוכשר בפתיחת מנעולים סרבנים, פעילותו חלקה ויעילה, והוא נושא אתו תעודת הסמכה באישור משטרת ישראל. בעיר גדולה ותוססת ללא הפסקה כמו תל אביב תוכלו בקלות לאתר לכם איש מקצוע אמין וטוב,פורץ בתל אביב שייתן לכם פתרון זמין וזריז.

פורץ דלתות בתל אביב

 

שירותי פריצה בת"א באישור המשטרה

פורץ מורשה הוכשר בפתיחת מנעולים רבים ושונים במגוון שיטות, בידיו הכלים והידע. פורץ יסייע לכם בפתיחת כספת חסונה, בפתיחת דלת בצורה, ובפתיחת דלתות מכונית נעולה. כדי לאתר פורץ בתל אביב טוב ואיכותי ניתן להתייעץ עם קרובים שעברו נסיון דומה, תתפלאו כמה זה שכיח. לבדוק ברשת, לבחור חברה גדולה וארצית או חברה קטנה ומומלצת, לבקש לראות תעודת פורץ מורשה וקבלה עליה פרטי נותן השירות.

הגעה מיידית 24 שעות

לרוב פורץ נדרש להגיע בדחיפות, לכן כדאי לבדוק את זמינות הישרות, חלקם מציעים שירות מסביב לשעון, 24 שעות, חלקם מגבילים את שעות עבודתם לשעות העבודה הרגילות. כדאי לבדוק את מיקומו של הפורץ בשיחה הטלפונית, על מנת שתוכלו להעריך יחד את זמן הגעתו ולוודא את הכרתו עם מיקומכם, כדאי להקדים ולוודא איזה צורות תשלום הפורץ מקבל ולהצטייד בהתאם. אפשר גם להרים טלפונים לכמה פורצים על מנת להכיר את טווח המחירים המקובל בענף.

במקרה שהשירות אינו דחוף, כדאי להעמיק ולבחור רק בפורץ שאתם בטוחים ביכולתו, לדוגמה ישנם סוגי נעילה מיוחדים שלא כול הפורצים יכולים ורוצים להתמודד אתם, לכן במקרה זה כדאי לוודא את היכרותו ויכולתו של הפורץ להתמודד עם סוג הנעילה שיוצר את הבעיה. ישנם סוגים שונים, ממנעולים מכניים מסוגי פלדה וברזל שונים ומוקשים, נעילות אלקטרוניות וביומטריות ועוד. ביכולתו של פורץ גם להמליץ על דרכים למניעת הישנות הבעיה ומנעולים עדיפים בהגנתם ובמנגנוני פתיחתם. פורץ בתל אביב מוצע לכם באמצעות שירותים מתמחים רבים, ומומלץ לבחור בזה המעורר בכם את מרב האמינות ובהתאם לנסיבות הבעיה שלכם.

 

למה לבחור בצדוק?

צדוק מנעולן עם ניסיון על למעלה מ-15 שנים. צדוק מומחה בכל סוגי הפריצות, תיקון דלתות מכל הסוגים, מומחה בין לאומי במיגון ומרצה בכיר מכללות ברחבי הארץ. 


מעבר לכך צדוק אדם הגון ויידע אתכם כלקוחות בסוג התקלה שלכם מבעוד מועד ובעלות התיקון ככה שלא תהיו "מופתעים" ממיר לא צפוי.

contact pic

רוצים שצדוק יחזור אליכם? השאירו פרטים