site logo

איתי אילוז קורס מנעולן

הכל על איתי אילוז מדריך קורס מנעולן בחולון ומנכ"ל בית הספר המוביל למנעולנות בישראל אשר פיתח שיטות פריצה ועבודה שונות בתחום המנעולנות הנחשבות לשיטות העבודה הטובות ביותר.

איתי אילוז מנעולן וותיק מחולון עם ניסיון של 12 שנה בתחום המנעולנות ושיווק מנעולנים התחיל את דרכו המקצועית כשליח אל אופנוע ומוכר כרטיסי אשראי בשופרסל בפתח תקווה. 

איתי אילוז פגש חבר שלו שעשה הסבת מקצוע מנהג מונית למנעולן ודי התרשם מהרעיון של להיות מנעולן, איתי מאוד אהב את הרעיון והחליט ללמוד את התחום בעצמו.

 

איתי אילוז לימודי מנעולנות

איתי הבין כי הוא צריך ללמוד את מקצוע המנעולנות והתחיל לחפש מקומות לימדה איכותיים, לפני עשור לא היה ניתן למצוא בתי ספר פרטיים אלא מכללות בעיקר, ולכן איתי פנה למספר מכללות באזור המרכז להגיע לשני פגישות ולבסוף נרשם לקורס מנעולן.

 

לימודי מנעולנות במכללה

ראשית איתי אילוז הגיע לפגישת היכרות במכללה בתל אביב, לאחר שחיפש חניה זמן רב הגיע איתי למבנה בין 5 קומות אשר שני הקומות העליונות שלו הם כיתות לימוד המשמשות ללימודים.

מגוון תחומי לימוד כגון: לימודי חשמל ואלקטרוניקה, לימודי סלולר עוד תחומים רבים.

לאחר סיור בכיתה הוסבר לאיתי כי הכיתה הריקה שהוא רואה מולו תהיה מוכנה ומאובזרת חצי שעה לפני תחילת לימודי קורס המנעולן שכן השרת אחראי להכניס ציוד בסיסי לפני כל שיעור.


הדבר נראה פחות מקצועי לאיתי אך הוא בכל זאת נשאר לשמוע את תנאי הקבלה לקורס שהם: 12 שנות לימוד, עבר פלילי נקי וניסיון טכני בסיסי.

 

איתי אילוז מנעולן

 

לימודי קורס מנעולנים במכללה

לאחר מכן איתי אילוז החליט להגיע לפגישת ההכרות במכללה בראשון לציון
את איתי פגש איש מכירות חייכן וצעיר שלקח אותו לכיתת הלימוד והראה לו כיצד שיעור מתבצע.

כבר מהמבט הראשון היה ניתן לראות שיש ציוד זמין בכיתה אך מה שבסופו של דבר גרם לאיתי להירשם זה שהובטח לאיתי 2 קורסים במחיר אחד קורס חשמל וקורס מנעולן

איתי אילוז החליט להירשם לקורס במכללה בראשון לציון מכיוון שזה היה הכי נכון לאותה התקופה, בנוסף 2 הקורסים במחיר אחד נשמע מאוד משכנע.

איתי אילוז הגיע ללימודי חשמל ולהפתעתו ראה עשרות רבות של תלמידים מול מרצה אחד שניסה ללמד עם עובדת מנורה על מטח ישר ומטח טורי, מיד הבין כי שקורס החשמל נועד לנפח את קורס המנעולנות ואין לא באמת ערך לתחום המנעולנות.

איתי הכיר בקורס חברים רבים, אחד התלמידים כיום הוא מנעולן בבאר שבע בין המוצלחים בישראל.

קורס מנעולנים היה ברובו תיאורטי על לוח עם מדריך שרוב הזמן ניסה למכור ציוד לתמידים במקום ללמד וזאת הסיבה שאיתי אילוז הקים את בית הספר המוביל למנעולנים שם התחום נלמד בשיטת לימודי ייחודית אותה איתי אילוז פיתח. 

למה לבחור בצדוק?

צדוק מנעולן עם ניסיון על למעלה מ-15 שנים. צדוק מומחה בכל סוגי הפריצות, תיקון דלתות מכל הסוגים, מומחה בין לאומי במיגון ומרצה בכיר מכללות ברחבי הארץ. 


מעבר לכך צדוק אדם הגון ויידע אתכם כלקוחות בסוג התקלה שלכם מבעוד מועד ובעלות התיקון ככה שלא תהיו "מופתעים" ממיר לא צפוי.

contact pic

רוצים שצדוק יחזור אליכם? השאירו פרטים