site logo

מצלמות אבטחה במבצע

בשל מקרי פריצות רבים לדירות פרטיות, משרדים, עסקים ולכן עולה החשיבות של התקנת מצלמות אבטחה, אשר צפויות להרחיק ולהרתיע פורצים. לשם כך, יש ברשתונו צוות של מומחים בתחום המיגון והאבטחה שנותנים שירות לאנשים פרטיים ולעסקים רבים בארץ.

בנוסף לשירותים שאנו מעניקים ללקוחות רבים, אנו מוכרים מצלמות אבטחה במבצע. אם תרצו לרכוש מאיתנו מצלמות אבטחה או לקבל שירות של התקנה תוכלו ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם.

פשיעה במדינת ישראל

בשנים האחרונות, גוברת תופעת הפריצות במדינת ישראל. כנופיות מאורגנות מפתחות להן שיטות ייחודיות לפריצה לבתים פרטיים, חנויות, בתי עסקים, חברות, מרכולים, משרדים ועוד.

מטבע הדברים, המעשה הראשון שאנו עושים לאחר שאנו מגלים כי פרצו לביתנו או לנכס אשר בבעלותנו, הוא להתקשר למשטרה. אולם, במקרים רבים מדובר בפורצים כה מתוחכמים וערמומיים, עד כדי כך שהמשטרה נותרת חסרת אונים, לא מצליחה לתפוס את הפורצים, והאחריות לנזק שנגרם עקב הפריצה, כמו גם לרכוש שנגנב, מוטלת על בעלי הנכס או הדירה (או על הביטוח, במקרה שקיימת פוליסה רלוונטית).

מצלמות אבטחה במבצע

אין מדובר אך ורק בפריצות בשעות הערב והלילה המאוחרות בהן קל לפורצים להסתתר, מדובר גם בפריצות בשעות היום. לא אחת הגנבים מבחינים כי בני המשפחה מצויים כולם בקומה מסוימת וכך מתאפשר להם לפרוץ לקומה אחרת וכן הלאה.

בעקבות תופעת הפריצות הזו, החלה מגמה בקרב תושבים, אזרחים ובעלי עסקים רבים, לפיה יש לרכוש לדירה או לעסק מצלמות אבטחה, שישדרגו את מערך האבטחה בנכס. ואם אפשר אז כדאי ואף רצוי שהמצלמה תהיה במבצע.

מדוע אני צריך מצלמת אבטחה?

כל אדם שתוהה האם הוא צריך מצלמת אבטחה, כדאי שישאל את עצמו מה יקרה אם אחד מפרטי הרכוש היקרים בהם הוא מחזיק, פשוט יילקחו יום אחד על ידי פורץ, מבלי לדעת מיהו אותו פורץ, ומבלי לקבל את הרכוש בחזרה.

חשוב לדעת כי מצלמת האבטחה, לא רק שצפויה לעזור בלכידת הפורץ, אם חלילה או פרץ לבית או לדירה, אלא גם צפויה להרתיע ולהרחיק פורצים. כאשר פורץ רואה כי קיימת מערכת מיגון לבית, הוא יעדיף שלא להסתכן ויתרחק מהמקום.

כיצד לבחור את מצלמת האבטחה?

מאחר ששוק מצלמות האבטחה מציע מגוון רחב של מצלמות אבטחה, חשוב לתת את הדעת על מספר פרמטרים חיוניים, טרם הבחירה במצלמה המיועדת.

ראשית, יש לתת את הדעת לסוגיית המחיר. מצלמות רבות נמכרות במחיר מופקע, הרבה מעל למחיר אשר נהוג לשלם על מצלמות אבטחה. לפיכך, על מנת שלא לשלם יתר על המידה, מומלץ לערוך סקר שוק ולקבל מושג אודות טווח המחירים המקובל לתשלום עבור מצלמת האבטחה.

לאחר שהבנתם כמה נהוג לשלם על מצלמת האבטחה, רצוי לחפש מצלמות אבטחה במבצע. לא אחת, מוצגים מבצעים במחירים אטרקטיביים במיוחד, שיאפשרו לכם לרכוש מצלמת אבטחה לבית או לעסק במחיר מבצע השווה לכל כיס, מבלי לפגוע באיכות מצלמת האבטחה.

עוד פרמטר שחשוב לתת עליו את הדעת בעת בחירת מצלמת אבטחה, הוא סוג המצלמה בה אתם מעוניינים במבצע, החל ממצלמת כיפה, דרך מצלמת צינור, ועד מצלמת אבטחה אלחוטית.

למה לבחור בצדוק?

צדוק מנעולן עם ניסיון על למעלה מ-15 שנים. צדוק מומחה בכל סוגי הפריצות, תיקון דלתות מכל הסוגים, מומחה בין לאומי במיגון ומרצה בכיר מכללות ברחבי הארץ. 


מעבר לכך צדוק אדם הגון ויידע אתכם כלקוחות בסוג התקלה שלכם מבעוד מועד ובעלות התיקון ככה שלא תהיו "מופתעים" ממיר לא צפוי.

contact pic

רוצים שצדוק יחזור אליכם? השאירו פרטים