site logo

פורץ מכוניות בתל אביב לחילוץ מהיר

פורץ מכוניות בתל אביב הוא אדם המציע לכם פתרון מהיר ואלגנטי בשעה קשה, אתם מחוץ למכוניתכם, ומגלים שאבד לכם המפתח, או שהדלת לא נפתחת, או כפי שקורה לא פעם, ננעלתם מחוץ לה.

בכל המקרים הללו פורץ מוסמך ומורשה יפתור לכם את הבעיה במספר דקות ומבלי לגרום נזק סביבתי לרכבכם.

שירותי פריצה ניתנים רק על ידי פורץ מוסמך בעל הרשאה מטעם משטרת ישראל, חובתכם לדרוש מהפורץ תעודת פורץ מורשה בטרם תתחיל הפריצה עצמה. אתם מצדכם צריכים להצטייד בתעודה מזהה או ברישיון הרכב.

פורץ מכוניות בתל אביב

רצוי לוודא לפני תחילת העבודה אם צורת התשלום שברשותכם מקובלת על הפורץ, לא כולם מקבלים כרטיסי אשראי ולעתים תדרשו לתשלום מזומן.

רצוי גם לוודא את מרחקו של הפורץ ממכם, את היכרותו עם הרחוב בו אתם ממתינים לו, ואת אופן הגעתו, זאת כדי להבטיח לכם המתנה קצרה ככול האפשר.

תל אביב עיר גדולה וסואנת, הקצב בה מהיר ותוסס, לכן גם אם נקלעתם לבעיה של רכב נעול ואתם ללא מפתחות, שירותי פריצה של פורץ מכוניות בתל אביב זמינים לכם 24 שעות ביממה.

עלות השירות בשעות הלילה גבוהה יותר מאשר בשעות היום, אך אם בחרתם בשירות טוב לביצוע הפריצה, מחירה יהיה נוח, והשירות מקצועי ואדיב.

כיצד לבחור פורץ מנעולים לרכב?

פורץ מנעולים מקצועי ניתן למצוא בדפי זהב וברשת, היום כשלרובנו סלולריים חכמים, הגישה לרשת קלה וזמינה, כדאי לבחור בחברה אמינה שלה לקוחות רבים ומרוצים, אם זו חברה גדולה בפריסה ארצית ואם מקומית, חשוב לדעת שלא כול שירות פריצה מורשה מציע לכם זמינות של 24 שעות, ולכן מוטב להתאים את סוג השירות לשעה.

מומלץ גם להתייעץ עם בני משפחה וחברים על מנת לקבל מהם שם מומלץ אתו יש להם ניסיון חיובי. פורץ מנעולים טוב הוא כזה שלו קהל לקוחות וותיק ושומר נאמנות, שיודע לעבוד ביעילות וזריזות מבלי לגרום נזק לפח הרכב ולחלונות. ציודו מגוון ומתאים והטכניקות שלו מתאימות למנגנוני נעילה רבים ושונים.

בעזרתו של פורץ מנעולי רכב איכותי תוכלו בזמן קצר מאד להשיב לכם את השkיטה על חייכם, להתנייד כתמיד, ולהשאיר מאחוריכם את חרדת ההמצאות מחוץ לרכבכם מבלי היכולת להhכנס אליו ולהניע.

שירותים מומלצים: מצבעת משולם צביעת רהיטים

להזמנת פורץ רכבים בתל אביב לחצו כאן >>

להזמנת פורץ כספות בתל אביב לחצו כאן>>

להזמנת פורץ דלתות בתל אביב לחצו כאן>>

למה לבחור בצדוק?

צדוק מנעולן עם ניסיון על למעלה מ-15 שנים. צדוק מומחה בכל סוגי הפריצות, תיקון דלתות מכל הסוגים, מומחה בין לאומי במיגון ומרצה בכיר מכללות ברחבי הארץ. 


מעבר לכך צדוק אדם הגון ויידע אתכם כלקוחות בסוג התקלה שלכם מבעוד מועד ובעלות התיקון ככה שלא תהיו "מופתעים" ממיר לא צפוי.

contact pic

רוצים שצדוק יחזור אליכם? השאירו פרטים