site logo

פורץ דלתות בתל אביב

צדוק מנעולים מספק שירותי פורץ דלתות ומבצעה פתיחת דלתות מכל הסוגים והדגמים. לצוות שלנו יש ניסיון רב בפתיחת מנעולים של כל סוגי מורכבות ממנעול הכי פשוט עד מנעולים של מערכות כספות. אתם מקבלים שירות של מומחים לפריצת דלתות ומנעולים ללא נזק!

לאחר פתיחת מנעול הדלת, במידה ולקוח ירצה גם להחליף את המנעול, השירות שלנו מספק החלפת מנעולים במקום ואנו יכולים להחליף את מנעול ישן בחדש יותר אמין ואי ניתן לפריצות בקלות. כמו כן אנו גם מספקים שירות תיקון דלתות על ידי מנעולן מומחה בתחום תיקונים של דלתות שונות.

פורץ דלתות

פורץ דלתות בתל אביב הכי זולים

רובנו כבר נתקלנו בצרה זו, הדלת שמשרתת אותנו שנים פתאום ממאנת להיפתח, ואנו נותרים מצידה האחד, בפנים או בחוץ, מבלי יכולת להיכנס או לצאת, הזמן היקר שלנו מתבזבז ואנו חשופים לחרדה הבסיסית של אדם המנוע כניסה למוכר ולפרטי שלו. הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה הזו היא באמצעות הזמנת פורץ דלתות מורשה ומקצועי. בכול עיר בארץ ניתן למצוא את השירות, וזה רק מראה כמה הבעיה נפוצה, לכן בטח ובטח לא תהיה בעיה למצוא פורץ דלתות בתל אביב. פורץ טוב יגיע ובתוך דקות ויפתור את הבעיה, מנעול סרבני, מפתח שבור או אבוד, משקוף מעוקם, תהיה הבעיה אשר תהיה, פורץ דלתות מורשה מוסמך לטפל בהן.

תיקון דלתות בת"א 24 שעות

כשאנו עומדים מול דלת סגורה אנו עלולים לא להקפיד בבחירת השירות המתאים, ראשית חובתנו שפורץ הדלתות הוא פורץ המצויד באישור המשטרה על יושרו, כול רישיון פורץ ניתן רק באישור המשטרה ולכן רישיון כזה יעיד על הכרת הרשויות ביושרו של הפורץ. שנית כדאי לוודא שאנו משתמשים בשירות פורץ מקומי, פורץ דלתות בתל אביב המכיר את העיר ואת מיקומנו, ויגיע אלינו במהירות. חשוב להעריך כבר בשיחה מה זמן ההגעה המוערך, מהו אמצעי התשלום הרצוי, וכדומה.

פורץ דלתות מיומן ידע כיצד להתמודד עם מנעולים וצילינדרים שונים, יתכן ותדרשו לאחר הפריצה גם להחלפת צילינדר, לכן מוטב להזמין פורץ שהוא גם מנעולן, ולא כול פורץ הוא גם מנעולן המורשה בהתקנת צילינדר. פורץ מומחה יבצע את עבודת הפריצה מבלי להותיר נזק לגוף הדלת שעלות תיקונו יכולה להיות גבוהה. כדי למצוא פורץ דלתות בתל אביב אמין ואיכותי כדאי לבדוק ברשת אחר המלצות לקוחות מרוצים, ואפשר לשאול קרובים ולקבל מהם שם.

פורץ דלתות ניתן למצוא כבעל מקצוע עצמאי או כחלק מחברה מקומית או מחברה בפריסה ארצית, אין עדיפות לצורה אחת על השני מלבד איכות עבודתו וישרו של הפורץ עצמו. פורץ דלתות מקצועי יוכל להסביר לכם את מקור התקלה בדלת, ולתת עצות מועילות אשר יסייעו בשימור הדלת המתוקנת לזמן ארוך של תקינות ללא בעיה, כך תקבלו שירות עד לדלת, בזריזות ואדיבות, עצות מועילות ודלת עובדת ותקינה.

 

בין לקוחותינו : אבי מנעולים

למה לבחור בצדוק?

צדוק מנעולן עם ניסיון על למעלה מ-15 שנים. צדוק מומחה בכל סוגי הפריצות, תיקון דלתות מכל הסוגים, מומחה בין לאומי במיגון ומרצה בכיר מכללות ברחבי הארץ. 


מעבר לכך צדוק אדם הגון ויידע אתכם כלקוחות בסוג התקלה שלכם מבעוד מועד ובעלות התיקון ככה שלא תהיו "מופתעים" ממיר לא צפוי.

contact pic

רוצים שצדוק יחזור אליכם? השאירו פרטים