site logo

החלפת צילינדר בתל אביב קל ומהיר 

הדלת מסרבת להיפתח או להסגר? המפתח נע במנעול אך דבר לא קורה? או אולי המפתח אינו יכול לזוז ונתקע? אם כך הבעיה מולה אתם עומדים היא בצילינדר עצמו, צילינדר מנגנון נעילה גלילי, זהו המנגנון עצמו אשר דוחף ומושך את בריחי הדלת. ישנם צילינדרים רבים מסוגים שונים, בגדלים שונים ובשיטות שונות, מנעולן מוסמך יכול לטפל בכול סוגי הצילינדר בדלת, ויוכל לבצע החלפת צילינדר באופן קל ואחראי מבלי לפגוע בפני השטח של הדלת ובחוסנה.

צילינדר בדלת זכוכית

החלפת מנעולים בת"א והסביבה

מנעולן הוא בעל המקצוע המורשה בהחלפת צילינדר, על מנת להיות מנעולן נדרשת הכשרה מקיפה בתחום, ועמידה במבחן של המדינה, תנאי הסף הוא הצגת תעודת יושר מהמשטרה, לכן בקשו מכול מנעולן שאותו אתם מזמינים תעודת מנעולן מורשה. החלפת צילינדר בתל אביב היינה קלה ופשוטה, כול מה שצריך הוא לבחור את השירות לברר עלות, וזמן הגעה, כדאי תמיד לוודא קירבו היחסית של מנעולן לדלתכם על מנת לקצר בהמתנתכם לשירות.

כיצד למצוא צילינדר איכותי?

ישנם שירותי מנעולנים רבים המציעים החלפת צילינדר בתל אביב, חלקם זמינים 24 שעות, כדאי לברר בקרב חברים על מנעולן מומלץ, ולהתעדכן בתמחורים הכללים, מנעולן הוא איש מקצוע שלו ניסיון וידע רב בתחום, לכן כדאי להתייעץ ולבחור אתו את החלפת הצילינדר בצילינדר חדש,  לקבל טיפים על שימור הצילינדר החדש וכדומה ציוד הגנה לבית.

דרך נוספת למצוא את הצילינדר הטוב ביותר לשימושכם היא הרשת, ניתן למצוא אם ידוע לכם סוג דלתכם, צילינדרים שונים המתאימים לה, ניתן למצוא המלצות וביקורות ולשדרג את איכות בטחון ביתכם. באופן כללי ועם יוצאים מהכלל החלפת צילינדר אינה עולה כסף רב, המחירים בשוק תחרותיים ואיכות הצילינדרים מהמותגים המובילים כמו רב בריח או מולטילוק ועוד- גבוהה.

בכול עיר בארץ ישנם כמה שירותי מנעולנים, על אחת וכמה בעיר הגדולה תל אביב, כדאי תמיד לבחור בחברה שאתם כבר מכירים או שקיבלתם עליה המלצה, צילינדר איכותי ישרת אותכם שנים רבות מאד ללא תקלה ולכן מוטב לבחור באיכותי והטוב למען השקט הנפשי לאורך שנים. מנעולן מוסמך ואחראי ישמח להציע לכם קבלה בסיום השירות, ושירותו יהיה אדיב ומהיר. ותוך דקות תקבלו דלת חדשה ומתפקדת.

רשימת כל השירותים שלנו:

לצפיה בוידאו החלפת צילינדר בעצמך לחץ כאן!

למה לבחור בצדוק?

צדוק מנעולן עם ניסיון על למעלה מ-15 שנים. צדוק מומחה בכל סוגי הפריצות, תיקון דלתות מכל הסוגים, מומחה בין לאומי במיגון ומרצה בכיר מכללות ברחבי הארץ. 


מעבר לכך צדוק אדם הגון ויידע אתכם כלקוחות בסוג התקלה שלכם מבעוד מועד ובעלות התיקון ככה שלא תהיו "מופתעים" ממיר לא צפוי.

contact pic

רוצים שצדוק יחזור אליכם? השאירו פרטים