site logo

תיקון דלתות בגבעתיים

החלטתם לתקן את הדלתות בבית? מתלבטים אם לתקן אותן או להחליף לחדשות? אם בסיס הדלת שלכם חזקה ועמידה אז אין שום צורך להחליפה ולשלם עוד סכומי כסף משמעותיים.

בשביל זה אנחנו כאן כדי לספק עבורכם שירותים שונים של תיקונים לדלתות מכל מיני סוגים וכך אנחנו מאפשרים לכם לשמור על מה שיש ועל התקציב שלכם.

תיקון דלתות בגבעתיים

תיקון דלתות בגבעתיים מבעל מקצוע אמין ויסודי

תיקון דלתות הוא תחום רחב שכולל בתוכו סוגי תיקונים שונים, איש המקצוע המורשה לטפל בתחום הוא המנעולן.

התחום מקיף בעיות רבות ושונות הצצות מדי פעם בתפעול שוטף של הדלת, מבעיות המצריכות טיפול מידי כמו מפתח שנע במנעול "על ריק", מפתח תקוע, אבוד, וכדומה, מדלת סרבנית, עקומה, שבריחיה חסומים, דלת המצריכה מילוי ושיקום, הקצעת ויישור משקוף וכדומה בזה.

ישנם סוגי דלתות רבים, דלת ממ"ד, ודל פלדה, דלת עץ ודלת אוטומטית, לכן כדאי לברר האם המנעולן איתו יצרתם קשר מכיר את מאפייני הדלת שלכם ומסוגל לטפל בה.

תיקון דלתות בגבעתיים ניתן למצוא דרך שירותי מנעולנים בעיר, שירותים אלו הם המוסמכים בלבד לעסוק בכך, חלקם זמינים לאורך היממה, וכולם מכירים את הדרוש לדלת הפלדה שהיא הנפוצה ביותר כדלת כניסה בישראל.

מנעולן מוסמך עבר הכשרה רשמית, שהתחילה בהצגת תעודת יושר מהמשטרה, זהו תחום עדין מאד ולכן אדם העוסק בו חייב להיות ישר שלא ישתמש בידע שרכש למעשים לא הוגנים ולא חוקיים, בסוף הלימוד יש לעמוד במבחן מסכם ורק אלו העומדים בו זוכים בתעודה מכשירה.

תיקון דלתות בגבעתיים באופן מידי או לצורך שיקום הדלת

עלויות הטיפול בדלת משתנות ותלויות בטיב הבעיה, במקרה של בעיה הדורשת טיפול מידי, כדאי לפנות למנעולן מוסמך ומקומי.

לכן למתגוררים בעיר מומלץ לפנות למנעולן מקומי עבור תיקון דלתות בגבעתיים, מומלץ לוודא את מיקומו היחסי ביחס אליכם וזמן הגעתו, וזאת על מנת שלא תוותרו זמן רב מבלי יכולת התנועה הרגילה שלכם, מומלץ לבקש את מהמנעולן להציג לכם את הרשאתו למקצוע, ובסיום העבודה לבקש קבלה ועליה פרטיו.

מנעולן מומחה יכול לסייע לכם במתן אינפורמציה חשובה ואיכותית להגנת ביתכם, להמליץ על צילינדר, טיפול שימורי בדלת ואף דלת אלטרנטיבית, אם דרוש לכם תיקון דלתות בגבעתיים באופן לא מידי, מומלץ לברר בקרב קרובים, ובאמצעות חוות דעת לקוחות ברשת, מהו שירות המנעולנים המומלץ באזור שלכם, לערוך מחקר קטן על הדלת שלכם ולהבין את עלויות התיקון, עלויות תיקון לרוב הן אינן משמעותיות כשמדובר בהחלפת צילינדר אך הן עולות משמעותית , אם מדובר בהחלפת דלת שלמה.

כדאי לפנות למנעולן לתיקון הדלת כבר כשהדלת נותנת סימנים ראשונים לבעיה וכך לעקוף את המצב בו הדלת תקועה ואנו צריכים פתרון מידי.

אזורי שירות נוספים לתיקוני דלתות :

להזמנת מנעולן בתל אביב לחצו כאן >>

למה לבחור בצדוק?

צדוק מנעולן עם ניסיון על למעלה מ-15 שנים. צדוק מומחה בכל סוגי הפריצות, תיקון דלתות מכל הסוגים, מומחה בין לאומי במיגון ומרצה בכיר מכללות ברחבי הארץ. 


מעבר לכך צדוק אדם הגון ויידע אתכם כלקוחות בסוג התקלה שלכם מבעוד מועד ובעלות התיקון ככה שלא תהיו "מופתעים" ממיר לא צפוי.

contact pic

רוצים שצדוק יחזור אליכם? השאירו פרטים