site logo

מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה

הבית שלנו אמור להיות המקום הבטוח ביותר עבורנו ועבור משפחתנו. החפצים היקרים לנו ביותר, והאנשים החשובים בחיינו, כולם נמצאים תחת קורת גג אחת. אנחנו רוצים להגן עליהם, גם כשאנחנו נמצאים רחוק, בעבודה או אפילו בחופשה, ולהרתיע את מי שעלול לאיים עליהם.

כדי להיות עם אצבע על הדופק כל הזמן, רבים מאתנו בוחרים באחד מהפתרונות היעילים והטובים ביותר: להתקין מצלמות אבטחה בבית.

 

איזה מצלמות אבטחה קיימות היום?

יש מגוון רחב של מצלמות אבטחה. לכל אחת מהן יש יכולות שונות ומאפיינים ייחודיים. הנפוצות שבהן כיום הן מצלמות אנלוגיות. הכוונה היא למצלמות שמחוברות כל אחת באמצעות כבל תקשורת ישיר למערכת, שמאפשרת צפייה מידית והקלטה. 

כיום, יש אפשרות אחרת ומתקדמת יותר. מצלמות דיגיטליות, מצלמות IP, מצלמות אבטחה provision הופכות לנפוצות יותר ויותר. מדובר בטכנולוגיה חדשה המאפשרת לרשת מצלמות להתחבר זו לזו באמצעות האינטרנט, ולשדר לכם ישירות לדפדפן המחשב מה קורה בתוך הבית.

גם אם אתם יושבים לכם מול המחשב בעבודה, או מול הסמארטפון בעת הליכה ברחוב. את השידור ניתן גם להקליט אך לא חובה.

המצלמות הדיגיטליות משדרות נתונים. זה אומר שבקרב רבות מהן איכות השידור וההקלטה הרבה יותר איכותית מאשר בעבר וכוללות מיליון פיקסלים לפחות באיכות HD. מצלמות אלה יכולות להיות יקרות יותר מאחרות. 

מצלמות אבטחה לבית כולל התקנה

מחירן נע בין 300-1500 ₪ למצלמה אחת, בזכות איכותן הרבה והאפשרויות הרבות שהן מציעות.

יחד עם זאת, חשוב לציין שכדי לשדר באיכות טובה ברשת, צריך להיות רוחב פס מספיק גדול. לפעמים דווקא המצלמות המחוברות פיזית יוציאו תמונות איכותיות יותר.

המצלמות נבדלות אלה מאלה בתכונות ופונקציות רבות נוספות. החל מסוג ואיכות החומרים המרכיבים אותם וכלה בחיישני מזג אוויר או יכולת לשדר באינפרה אדום.

ההבדל הגדול והמשמעותי ביותר למרבית האנשים הוא בעיקר ברזולוציה ובאיכות התמונה. אם תפסתם גנב למשל, תרצו שהתמונה שלו תהיה ברורה ככל האפשר, כדי לזהותו.

 

אז איך נבחר את המצלמות המתאימות לנו?  

לא תמיד צריך את המצלמה היקרה ביותר, במיוחד אם התקציב מוגבל.

חישבו מראש מה התכונות שאתם צריכים מהמצלמות שלכם. מה אתם בעצם רוצים להשיג? האם אתם נמצאים באזור מועד לפורענות, שבו שיעור הפריצות גבוה?

אולי תרצו לקנות כמה מצלמות ולמקם אותם באזורים אסטרטגיים ברחבי הבית, כדי להרתיע את מי שמבקש להרע לכם.  

או שאולי דווקא אתם רוצים להחביא מצלמה אחת קטנה, כדי לוודא שהבייביסיטר ששכרתם מטפלת בילדכם כפי שצריך?

 

ההתקנה

עוד שאלה חשובה שעולה היא התקנת מצלמות אבטחה. עד כמה היא פשוטה לביצוע? אם מדובר על מצלמה אחת המתחברת לאינטרנט בקלות, אפשר לעשות את זה בעצמכם בקלות ולחסוך כסף.

אבל אם מדובר על רשת מצלמות, או מצלמות מהדור הישן, המתחברות באמצעות כבלים פיזיים, עדיף לשכור אנשי מקצוע שיטפלו בנושא. בטווח הארוך זה רק יועיל לכם.

אם תקנו מצלמה יקרה, אבל היא לא תצלם בדיוק כשצריך, או שהתמונה לא תצא מספיק ברורה, בזבזתם כסף.    

למה לבחור בצדוק?

צדוק מנעולן עם ניסיון על למעלה מ-15 שנים. צדוק מומחה בכל סוגי הפריצות, תיקון דלתות מכל הסוגים, מומחה בין לאומי במיגון ומרצה בכיר מכללות ברחבי הארץ. 


מעבר לכך צדוק אדם הגון ויידע אתכם כלקוחות בסוג התקלה שלכם מבעוד מועד ובעלות התיקון ככה שלא תהיו "מופתעים" ממיר לא צפוי.

contact pic

רוצים שצדוק יחזור אליכם? השאירו פרטים