site logo

תיקון דלתות ברמת גן

כשאתם פונים לשירות של צדוק מנעולים, אז אתם תהיו בידיים של מומחים עם ניסיון רב בתחום תיקון דלתות והידע של העסק. העבודות מתבצעות באמצעות ציוד מיוחד ושימוש באיכות גבוהה ובחומרים מודרניים. אנו עוקבים אחרי השוק של איכות חומרים המשמשים לתיקון ושיקום דלתות והידע על חומרים אלה מסייעת לנו והופכת אותנו למומחים ומאפשרת לנו לתפוס מקום מוביל בתיקון של דלתות בין המתחרים. אנחנו מתקנים דלתות כניסה, פנים, שערים, גדרות וכו'. אנו מספקים שירותים עבור אנשים וארגונים. למידע על מחירים של תיקון דלתות, רהיטים, כמו גם מחירי תיקון ושיקום עבודות הבנייה, תוכלו ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר. הערכה מדויקת יותר נעשה על ידי מנעולן  במקום!

תיקון דלתות ברמת גן פתרון מקיף לכול בעיית דלת

דלתות משרתות אותנו כול הזמן, זהו אחד מהאובייקטים המסמנים גבול ושומרים על פרטיותנו ובטחננו, אך למרות שדלתות דורשות תחזוק מועט ביותר במשך השנים אם בכלל, גם להן שנות חיים קצובות. תחום תיקון דלתות מכיל בתוכו מומחיות שונות, ורק מנעולן מוסמך מורשה לטפל בדלת ומסוגל לתת מענה לבעיות השונות. הבעיות הן מנעילה ופתיחה לא חלקים או תקועים הדורשים החלפת צילינדר, מטיפול במשקוף ויישורו, מילוי הדלת, נקבת נקבים חדשים ברצפה לכניסת הבריחים ועוד. מנעולן יכול לספק לכם המלצות וטיפים לטיפול טוב בדלת, ולבחירת מנעולים חזקים ואמינים.

תיקון דלתות ברמת גן

תיקון דלתות ברמת גן הוא נגיש ופשוט, ביצוע עצמו הנו מדקות אחדות ועד עבודת שיקום הדלת שיכולה לקחת גם כמה שעות, כול שצריך הוא להבין את הצורך שלכם, במידה ונותרתם תקועים מחוץ או מאחורי הדלת, דרוש לכם פתרון מהיר ואפקטיבי, לכן כדאי לחפש מנעולן מקומי של תיקון דלתות ברמת גןאשר ייתן לכם מענה מהיר ביותר, או במקרה ואתם מודעים להידרדרות מצבה ההדרגתי של הדלת אך היא עודה עובדת, ואתם מעוניינים למנוע מצב של פגיעה חמורה יותר, אז כדאי להשקיע עבודת מחקר עמוקה יותר, לברר בקרב שכנים וחברים על מנעולן מקומי וטוב, לנסות להבין מה דרוש לכם בתיקון הדלת, ולבדוק מחירים. לא כדאי להפקיר ולהתעלם ממצב הדלת, זהו השער למבצר ביתכם ולכן מוטב שהוא יהיה במלוא חוסנו וחוזקו.

חשיבות בחירת מנעולן מורשה בלבד

על מנת להיות מנעולן יש צורך בתעודת מנעולן רשמית, אסור לוותר על בקשה להציג את התעודה, כך תוכלו להיות שקטים שאיש המקצוע שבחרתם מאושר על פי חוק, עבר הסמכה רשמית, עמד במבחנים הבודקים בקיאות, ומאושר מטעם משטרת ישראל לעסוק בתחום. ישנן דלתות שונות, מעץ ומפלדה, כניסה, או ממ"ד, או בין חדרים, ולהם מנגנוני נעילה שונים, אלקטרונים, ביומטריים, וחשמלים. לכן כדאי לתאר למנעול באיזה דלת מדובר, על מנת להתאים מנעולן מוכשר לסוג הנעילה ובידיו הכלים המתאימים. כדאי לוודא אופן תשלום מקובל על מנעולן ובסיום העבודה על צידה הטוב, לבקש קבלה עליה פרטיו של מנעולן, ואחריות לתיקון במקרה שהבעיה חוזרת והביטחון שוב בסכנה.

למה לבחור בצדוק?

צדוק מנעולן עם ניסיון על למעלה מ-15 שנים. צדוק מומחה בכל סוגי הפריצות, תיקון דלתות מכל הסוגים, מומחה בין לאומי במיגון ומרצה בכיר מכללות ברחבי הארץ. 


מעבר לכך צדוק אדם הגון ויידע אתכם כלקוחות בסוג התקלה שלכם מבעוד מועד ובעלות התיקון ככה שלא תהיו "מופתעים" ממיר לא צפוי.

contact pic

רוצים שצדוק יחזור אליכם? השאירו פרטים