site logo

האם שווה ללמוד קורס מנעולן?

כאשר אנחנו מסיימים את השירות הצבאי ורוצים ללמוד מקצוע מכניס לחיים אנחנו לא חייבים ללכת ללמוד באוניברסיטה 3 שנים. ישנם מקצועות רבים שניתן ללמוד אותם בקורס של מספר חודשים ואז להתחיל להשתלב בעולם עבודה. מקצוע המנעולנות הוא דוגמא טובה למקצוע כזה. אם אתם תוהים האם גם לכם כדאי ללמוד להיות מנעולן? התשובה היא בהחלט כן! שווה ללמוד להיות מנעולן כי מקצוע זה הוא בינלאומי וניתן לעבוד בו בכל העולם כולל בארץ, באירופה ובאמריקה. המקצוע עצמו מאתגר ומתגמל מאוד והלימודים עצמם לא מורכבים או קשים מדי.

קורס מנעולן מידע שימושי

מנעולן – מה בדיוק העבודה כמנעולן כוללת?

מנעולן הוא בעל מקצוע שקוראים לו כאשר יש לנו מנעול (של בית, של כספת, של רכב, של משרד) שנעול ולא נפתח בגלל סיבות שונות כמו איבוד מפתח, הרס של המנעול או של מנגנון הנעילה, שכיחה של קוד פתיחה ועוד תקלות רבות אחרות. העבודה כמנעולן כוללת הגעה ללקוחות לפי קריאה שלהם וחילוץ שלהם ממצב לא נעים בו הם צריכים לפרוץ את המכונית כי יש בה ילד קטן או צריכים להיכנס לבית אבל הם איבדו את המפתחות או שהמפתחות בתוך הבית והבית נעול. מנעולנים רבים עוסקים גם בתחום של שכפול מפתחות לרכב ולבית ומקצוע זה רווי בעניין, אתגר ומתן סיוע חשוב לאנשים.

מנעולן – יתרונות של מקצוע בינלאומי

מנעולן זה מקצוע בין לאומי לכל דבר ועניין. אנשים בכל רחבי העולם עושים שימוש במפתחות ולכולם קורה לפעמים שהם צריכים לשכפל עוד מפתח לדירה שלהם, לשחרר מפתח שנשבר בתוך חור מנעול של המשרד או לשכפל מפתח חדש לרכב כי המפתח המקורי הלך לאיבוד. אם אתם רוצים ללמוד מקצוע שתוכלו לעבוד בו גם בעוד עשר או עשרים שנה בכל מקום בו תהיו בין אם זה יהיה באלסקה, בניו יורק, בלונדון, בפריז או בתל-אביב אז המקצוע של המנעולנות יכול להתאים לכם מאוד ולאפשר לכם להתקדם וליהנות מיציבות תעסוקתית וכלכלית.

לימודי מנעולנות

מנעולן – האם אפשר להרוויח משכורת יפה כמנעולן?

כאשר אנחנו מתלבטים איזה מקצוע כדאי לנו ללמוד אנחנו רוצים ללמוד מקצוע שיהיה מעניין ושיכול לאפשר לנו להתפרנס בכבוד לאורך זמן רב. העבודה כאיש מקצוע מנעולן יכולה מהבחינה הכלכלית להיות מאוד משתלמת. מנעולן מרוויח משכורת מעל שכר מינימום וכאשר הוא טוב ועובד בצורה עצמאית הוא יכול להרוויח גם כמה עשרות אלפי שקלים בחודש. כמו בכל מקצוע ככל שלומדים יותר והופכים להיות בעלי ניסיון רב יותר ומקצועיים יותר כך אנחנו יכולים להתחיל להרוויח יותר. היתרון של לימודי מנעולנות הוא שההשקעה הראשונית בהם לא גבוה – במיוחד בהשוואה לתואר אקדמאי שעולה בארץ מעל למאה אלף שקל ותוך מספר חודשי לימודים בקורס מנעולנות מקצועי אנחנו יכולים להתחיל לעבוד.

למה לבחור בצדוק?

צדוק מנעולן עם ניסיון על למעלה מ-15 שנים. צדוק מומחה בכל סוגי הפריצות, תיקון דלתות מכל הסוגים, מומחה בין לאומי במיגון ומרצה בכיר מכללות ברחבי הארץ. 


מעבר לכך צדוק אדם הגון ויידע אתכם כלקוחות בסוג התקלה שלכם מבעוד מועד ובעלות התיקון ככה שלא תהיו "מופתעים" ממיר לא צפוי.

contact pic

רוצים שצדוק יחזור אליכם? השאירו פרטים